Helpen/Verzending en bezorging

VERZENDING  EN  BEZORGING

Nationale en internationale verzending en levering

I. Tarieven

Iberisch schiereiland

Spanje (Schiereiland), Portugal (Schiereiland)
EUR 5,95    (gratis vanaf 80)
Andorra
EUR 7,95    (gratis vanaf 110)

Europa

Duitsland
EUR 6,95    (gratis vanaf 100)
Frankrijk, Nederland
EUR 7,95    (gratis vanaf 110)
Oostenrijk
EUR 8,95    (gratis vanaf 120)
Italië
EUR 9,95    (gratis vanaf 120)
Luxemburg
EUR 13,95    (gratis vanaf 160)
België, Tsjechië
EUR 10,95    (gratis vanaf 130)
Denemarken, Hongarije, Ierland, Polen, Slowakije, Slovenië
EUR 11,95    (gratis vanaf 150)
Estland, Kroatië, Litouwen, Letland, Zweden
EUR 18,95    (gratis vanaf 200)
Bulgarije, Finland, Griekenland, Roemenië
EUR 21,95    (gratis vanaf 230)

Europa (speciaal)

Spanje (Balearen en Canarische Eilanden)
EUR 9,25    (gratis vanaf 120)
Cyprus, Malta
EUR 16,95    (gratis vanaf 180)
Portugal (Azores, Madeira)
EUR 17,95    (gratis vanaf 200)

Verenigd Koningkrij

Verenigd Koningkrij
EUR 16,95    (gratis vanaf 180)

II. Contact

Telefoonnummers

Iberisch schiereiland
CORREOS
(+34) 900 400 004 / 915 197 197
CORREOS EXPRESS
(+34) 902 122 333
MRW
(+34) 902 300 400
NACEX
(+34) 900 100 000
SEUR
(+34) 913 228 080
TIPSA
(+34) 902 101 047
ASIGNA
(+34) 913 047 440
Europa en het Verenigd Koninkrijk
DHL
Contact
GLS
Contact
SEUR / DPD
(+34) 913 228 080

III. Volg je bestelling

Trackinglinks

Iberisch schiereiland
CORREOS
Volg je bestelling
CORREOS EXPRESS
Volg je bestelling
MRW
Volg je bestelling
NACEX
Volg je bestelling
SEUR
Volg je bestelling
TIPSA
Volg je bestelling
ASIGNA
Volg je bestelling
Europa en het Verenigd Koninkrijk
DHL
Volg je bestelling
GLS
Volg je bestelling
SEUR / DPD
Track your order
 

IV. Voorbereiding

In productie nemen

Als uw betaling legitiem is (gevalideerd door de betalingsgateway en door ons) en er voldoende voorraad is van al uw gevraagde producten, zullen we uw bestelling in productie nemen.

U ontvangt een e-mail in uw e-mailaccount dat is opgegeven in uw gegevens met alle details van uw bestelling.

Eroticanum begint met het voorbereiden van uw bestelling binnen 24 kantooruren na bevestiging van de rechtmatigheid van de betaling (niet de orderbevestiging).

Kiezen

Als de bestelling verandert in productiestatus, krijgt de voorraadbeheerder groen licht om de bestelling te verwerken.

De voorraadbeheerder kiest de artikelen en maakt ze klaar voor verzending. Dit houdt onder meer in dat u ervoor moet zorgen dat ze niet defect zijn, en dat u ze zorgvuldig moet verpakken om een ​​veilige verzending te garanderen.

Sommige artikelen in uw bestelling bevinden zich mogelijk niet in ons magazijn en we zullen ze bij een externe leverancier moeten aanvragen (dropshipping).

Het laatste wat u moet doen voordat u de vervoerder op de hoogte stelt om het op te halen, is een label plakken dat van de vervoerder komt. Dit label bevat informatie zoals bestemming, klantnaam en contacten, gewicht, maat, verzend-ID... enz.

Nu is de bestelling goed verpakt en klaar voor verzending. Het magazijn of de voorraadafdeling informeert de vervoerder om het op te halen.

Discrete verpakking

We verzenden uw bestelling in een neutrale verpakking, zonder externe vermelding van de goederen binnen of op de website, wat de discretie van onze verzendingen garandeert.

De pakketten zijn beschermd zodat uw bestelling veilig aankomt.

V. Verzenden

De levertijd, verzendkosten en vervoerders kunnen variëren afhankelijk van de bestemming die je hebt geselecteerd bij het plaatsen van je bestelling.

U kunt de vervoerder niet kiezen, ons geautomatiseerde systeem kiest deze afhankelijk van de eindbestemming.

Nationale verzending (Spanje)

We verzenden de meeste artikelen naar Spanje binnen 1-3 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

Onze nationale vervoerders voor Spanje zijn CORREOS, CORREOS EXPRESS, MRW, NACEX, SEUR, TIPSA en ASIGNA.

Internationale verzending

We verzenden de meeste artikelen binnen 2-7 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

We bieden momenteel internationale verzending aan naar meer dan 30 Europese landen.

Onze site geeft altijd het totaal van uw bestelling weer, inclusief eventuele verzendkosten of toeslagen. Er zijn geen extra kosten of douanekosten wanneer het pakket zijn bestemming bereikt.

Onze internationale verzendproviders zijn DHL en GLS.

Expeditie

Er zal geprobeerd worden om de gebruiker te informeren tijdens de gehele logistieke expeditie : vertrek uit ons magazijn, ontvangst van de logistieke dienstverlener, transport tussen landen (indien buiten Spanje), aankomst op de bestemming en de ontvangst eindigen.

U vindt uw trackingcode op uw "bestellingen"-pagina. Door op deze code te klikken, wordt u doorgestuurd naar de website van de vervoerder die aan uw zending is gekoppeld.

We accepteren geen vragen over leveringsdata of waar uw bestelling is, het hele systeem is geautomatiseerd, zodat u die informatie in realtime heeft.

Als er meer dan 5 dagen zijn verstreken sinds de geschatte leverdatum en uw bestelling nog niet is aangekomen, neemt u contact op met de vervoerder die aan uw zending is gekoppeld.

VI. Levering

Ontvangst

De uiteindelijke ontvangst van de bestelling krijgt prioriteit op het adres dat door de gebruiker in de bestelling is opgegeven.

De vervoerder kan contact met u opnemen om de levering te adviseren, maar we kunnen deze niet garanderen.

Als om welke reden dan ook de levering niet kon worden uitgevoerd, moet de vervoerder proberen contact met u op te nemen om u op de hoogte te stellen van een tweede leveringspoging of levering op een alternatief adres (buurman, handelaar in de buurt ...).

Eroticanum is niet verantwoordelijk en komt niet tussen in de communicatie tussen de eindontvanger en de vervoerder.

De eindontvanger heeft de mogelijkheid om het pakket te weigeren, als het geopend was of duidelijke tekenen van bederf vertoont.

Als het pakket onder rembours moet worden betaald, is de ontvanger verplicht dit bij ontvangst te betalen.

Schade veroorzaakt door transport

Als u schade aan het pakket opmerkt voordat u het ontvangt.

Als u bij het ophalen van uw pakket van de vervoerder merkt dat het duidelijke schade heeft die de inhoud van de producten die het bevat kan beïnvloeden ... U hebt het recht om het pakket te weigeren ALVORENS HET TE OPENEN en u moet een claim indienen bij de vervoerder

Als je ziet dat het beschadigd is voordat je het opent.

Als je het pakket om wat voor reden dan ook niet hebt ontvangen (het is ontvangen door een buurman of een nabijgelegen winkel) maar je merkt dat het beschadigd is VOORDAT je het OPENEN je kunt het retourneren als dit gebeurt binnen 24 uur na levering van het pakket.